Freitag, 6. Juli 2007

L.A. / Hermosa Beach

nidergschlage u usglougt nach las vegas hei mir ues ufe waeg zruegg nach helL-A gmacht, gnauer gseit uf hermosa beach. hermosa beach isch e riiche enklave, wenn dr d tv-saendig oc california kennet, de choeit dr nech oeppe vorstelle wies doerte usgseht. vil mache chame z hermosa nid, usser surfe, d waelle hei aber chum d hoechi vore staegestuefe erreicht. am sonntig hei mir e tagestrip uf santa monica, gnauer gseit venice beach, gmacht. was doerte abgeit isch schlimm. ueberall gsehsch abgfuckti luet, hippies, penners, ballers usem ghetto, schwarzenegger kopie wo am muscle beach am pumpe si u viel rollschuehfahrer u skater. Me chomt sech vor wie ire andere waelt. aber das isch typisch fuer amerika, do chomsch innert minute gehdistanz vo eim extreme iz andere... vo usse meint me, dass doerte anarchie herrscht, daem isch aber nid so. ou doerte isch d polizei ume, u mir si sogar ougezuege gsi, wie e gruppe hippies wo am strand kiffet het vo de cops usgno isch worde. fuer e churze ougeblick hani gmeint, dass mir wuerklech im land vo de unbegraenzte moeglichkeite si, d realitaet het ues aber zeigt, dass ou hie d freiheit ihri graenzene het.
nach 3 taeg helL-A hani gnueg gha vor gfackte sunshine-state-metropole. mir hei entschide uf santa barbara z goh. fuer zum busbahnhof het ues aber no e 2h metro fahrt mitts duer wohl schlimmschte ghetto vo de usa erwartet. jetz chani saege: i survived compton! doerte gsehts wirklich duester us. jedes, wuerklech jedes, gelaende gseht us wie es gfaengniss. alles isch umzuent u a vilne zuen vo de bessere firme gsehsch kameras, u wissi gsehsch natuerlich keini, mir si die einzige gsi... problem hei mr keini bercho, mir si sicher zum bus cho u hei ues aendlech ufe waeg gmacht








Keine Kommentare: