Freitag, 6. Juli 2007

Santa Barbara

z santa barbara si mr laenger blibe als mir eigentlech planet hei, gsamthaft 5 taeg. mir hei z vil zit zur verfuegig gha u bis nach san francisco nume no 1 zwueschestop iplanet, u dae isch santa cruz gsi. santa barbara isch aber es gmuetlichs oertli gsi, wos nume so vo studaente wimmlet. mache chame doerte aber nid vil. mir hei vil zit am strand verbracht u hei e ussichtsturm bsuecht, wo me usblick uf die ganzi stadt het. vor architektur haer isch santa barbara sehr spanisch, mit rote daecher u wiise hueser.
am naechschte tag hei mr de ou 4 iheimischi studaente kenneglernt, wo ues ufe pokerpartie hei iglade. mir hei um 5$ isatz gspilt, dr duetsch het gwonne u i bi dritt worde u ha mi isatz zruegg bercho. mir hei ou ueber d usa u ihri problem diskutiert u si zum schluss cho dass europa besser isch... ok, ig bi zu daem schluss cho, d amis heis nid so gaern ghoert.
im hostel saelber, wo voll i russischer hand isch gsi, hei mr ou e amerikanerin us michigan troffe. si isch dr inbegriff vor "begrenzte-amitusse-ohne-ahnung-von-der-rest-der-welt" gsi. anstatt ufzzelle was si scho alles gmacht/gseht het, zelli lieber uf was si nonid gmacht/gseht het: si isch nonie mit luet in kontakt cho wo nid us ihrem staat si. ihres dorf ligt zmitts ir umgaebig vo de 5 grosse see, si isch no a keim gsi. u dr absolut hammer: si het zum erschte mou i ihrem laebe ihres dorf verlah! bi ihrem 20 taegige ufenthalt z santa barbara isch si sicher staendig unter adrenalin gstande...





Keine Kommentare: